Verkkokaupan tuotteet

Verkkokauppaan ei kaikki tuotteet ehdi koskaan, joten jos etsit jotain erityistä, niin laita meille sähköpostia info@ekox.fi tai soita 0207 351191.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.3.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Ekox Finland Oy, Rälssitie 7 C, 01510 Vantaa. Puh. 0207 3511 91, info@ekox.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille henkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail Oyj, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n (Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Ekox verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@ekox.fi, puh. 0207 3511 91 tai Ekox Finland Oy, Rälssitie 7 C, 01510 Vantaa

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Yksityisasiakkailla on Suomen kuluttajansuolain mukainen oikeus vaihtaa tai palautta koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita eikä se koske ohjelmistotuotteita tai palveluita. Huomaa, että tavaraa ei saa ottaa käyttöön. Varmista jo tilausta tehdessäsi, että tuote on tarkoitukseesi soveltuva. Myyntimme auttaa sinua tarvittaessa valitsemaan sopivan tuotteen.

Kuluttajasuojalain mukainen peruuttamisoikeus ei ole voimassa, jos tilaajana on yritys.

Mikäli ostettu tuote on valmistettu tai konfiguroitu asiakkaan haluamalla tavalla, ei etämyynnissä ole kuluttajasuojalain 6. luvun mukaista peruuttamisoikeutta.

Tuotteiden palautus- ja vaihto-osoite: Ekox Finland Oy, Rälssitie 7 C, 01510 Vantaa. Palautettavat tuotteet tulee olla huolellisesti pakattuja ja palautuksen lähetyskustannukset maksaa asiakas. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen paketin lähettämistä, niin saat palautusluvan ja -numeron.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit